Asistent/ka ředitele

Hledáš práci v dynamickém kolektivu, kde by ses mohl(a) realizovat a následně rozvíjet? Pokud máš příjemné a reprezentativní vystupování, baví Tě pestrá pracovní náplň a ke všemu jsi spolehlivý/vá a pracovitý/tá? Pak čti dál…

Co bude tvojí náplní práce?

  • Pravá ruka ředitele divize v řešení administrativních a obchodních záležitost
  • Administrativní a organizační podpora ostatních členů vedení
  • Komunikace s kolegy, klienty
  • Zajišťování pracovních cest (letenky, ubytování, víza)
  • Organizace firemních akcí, výjezdních porad, vánočních večírků
  • Vést zápisy z porad vedení
  • Správa vozového parku a referentských vozidel (evidence vozidel, předávání/ vrácení leasingových vozů, měsíční vyúčtování cestovních náhrad, servisy, reklamní polepy)
  • Objednávání zboží a služeb
  • Schvalování faktur za sekretariát a marketing, tvorba objednávek v SAP
  • Podpora marketingového a sales oddělení
  • Zodpovědnost za chod recepce

Ano, potřebujeme právě tebe, protože…

  • Máš maturitu, ráda jsi mezi lidmi
  • Máš příjemné a reprezentativní vystupování
  • Jsi samostatná, spolehlivá, pečlivá a flexibilní
  • Máš organizační a komunikační schopnosti
  • Počítač je tvůj přítel
  • Umíš Anglicky a jsi aktivní řidič
  • ALE HLAVNĚ jsi dobrým člověkem a parťákem

Co vás bude u nás dělat šťastným/ou?

  • Příležitost zažít skvělý pocit, když se věci prostě daří.
  • Velký prostor pro získávání nových zkušeností pro tvoje další vzdělávání.
  • Kamarádský tým, na který se můžeš spolehnout.
  • Pěkná finanční odměna.
  • Místo práce v nových prostorech DOCK 02 v Libni, nástup co nejdříve
  • Samozřejmě telefon, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, životní pojištění, možnost nákupu výrobků za zaměstnanecké slevy, zaměstnanecké akcie

Pojď s námi na kafe nebo čaj. Rádi se ti představíme.