Vyhrajte materiál za 300 000 Kč!
👉🏻 Přihlaste se do Rekonstrukční výzvy.

S novým rokem měníme vizuální identitu

Rigips, Isover a Weber, členové Skupiny Saint-Gobain, od ledna mění svoji vizuální identitu. Nová loga kladou důraz na vzájemnou propojenost značek a jejich společnou cestu za udržitelným stavebnictvím.

 „Změna log je jen pomyslnou špičkou ledovce. Nejde jen o samotná loga, transformací prochází celé stavebnictví a nová identita našich největších a nejznámějších značek na stavebním trhu na to reaguje. Nejen vizuálně, ale zejména změnou pozice a poskytovanými benefity pro zákazníka. Tím zásadním je to, že jsme jako Skupina schopni nabízet komplexní řešení prostřednictvím mnoha svých značek a kombinací jejích výrobků. Tedy místo sádrokartonu a minerální vlny nabízíme řešení pro vnitřní příčky nebo místo polystyrenu a fasádní omítky zateplovací systém. Ve všem, co děláme, se řídíme posláním Skupiny: učinit svět lepším domovem,“ vysvětluje Jakub Benda, tiskový mluvčí Saint-Gobain ČR.

Nová loga jsou určitou tečkou za transformací Skupiny odstartované v roce 2019. Ta reaguje na změnu celého stavebního trhu. Ve stavebnictví dnes existuje naléhavá potřeba zlepšit způsob, jakým se staví. Potřeby a životní styl se rychle vyvíjejí. Objevují se nové způsoby výstavby, včetně prefabrikace a 3D tisku, které urychlují stavební proces, digitální technologie ovlivňují způsob navrhování budov a zároveň je nutné řešit potřeby planety a jejích obyvatel s ohledem na klimatické změny a emise CO2. Skupina Saint-Gobain jako lídr na stavebním trhu tyto výzvy řeší a zaváděním nových, udržitelných, inovativních a úsporných řešení tak podporuje vývoj celého trhu.

S uvedením nové vizuální identity jsme také definovali novou misi pro stavební trhy. Záleží nám na tom, aby se stavělo lépe pro lidi i planetu. Proto nabízíme řešení, která zajišťují udržitelnost a výkonnost a jsou hnací silou transformace stavebního trhu. Tato mise nekompromisně reaguje na měnící se prostředí ve stavebním odvětví a stává se strategickým kompasem pro naše velké značky, které v něm působí,“ dodává Jakub Benda.

Nová vizuální identita našich značek vyznačující se čistotou, moderností a jednoduchostí má připomínat to, co mají společné – tedy příslušnost ke Skupině Saint-Gobain. Zároveň však vyzdvihují i jejich specifika. Každá značka si například uchovala svou vlastní ikonickou barvu i specifický geometrický symbol. U Isoveru se jedná o kruh, evokující role izolačního materiálu, v logu Rigipsu najdeme kosodélníky kopírující tvar jeho legendárních sádrokartonových desek a trojúhelník v logu Weberu pomyslnou fůru písku, jednoho ze základních materiálů použitých v jeho výrobcích.

K této příležitosti vznikla na webu Rigipsu nová stránka „O nás“, na které se dozvíte více o naší marketingové strategii. Kromě toho jsme se rozhodli přidat obsah o udržitelnosti, která je naší strategii velmi blízká.